Oikeustieteen ylioppilaiden yhdistys Judica ry

Judica ry on oikeusnotaarin tai oikeustieteen maisterin tutkintoa Itä-Suomen yliopistossa suorittavien opiskelijoiden ainejärjestö, sekä Lakimiesliiton ja ISYY:n jäsenyhdistys. Vuonna 2013 perustettu yhdistys huolehtii jäsentensä eduista niin paikallisesti kuin valtakunnallisesti. Yhdistyksen kotipaikka on Joensuu.

Järjestämme jäsenillemme sekä vapaa-ajanviettoon että opintoihin ja työllistymisen edistämiseen liittyviä tapahtumia ja palveluita. Pyrimme toimimaan aktiivisena kanavana Itä-Suomen yliopiston Oikeustieteen laitoksen ja jokaisen laitoksen tutkinto-opiskelijan välillä.

Yhdistyksen toiminnasta vastaa hallitus. Lisäksi yhdistykseen kuuluu toimihenkilöitä ja toimikuntia. Teemme yritysyhteistyötä kontaktien- ja näkyvyyden luomiseksi. Olemme jatkuvasti avoimia uusille yhteistyökumppaneille.